Каталог товарів
Клієнту
+38 (050)229-30-00
Наша адреса
пр-т. Степана Бандери, 23, Київ, 04655 ТЦ "Gorodok GaLLery"
Телефони
Графік роботи
  • Пн-Сб з 09:00 до 18:00,
  • Нд 09:00 до 18:00, без перерви
  • Написати нам info@pomidor.kiev.ua
E-mail
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Суд США визнав Google винним у монополії пошукової системи в історичній антимонопольній справі

Суд США визнав Google винним у монополії пошукової системи в історичній антимонопольній справі

Компанія Google незаконно монополізувала ринок пошукових систем, постановив суддя Аміт П. Мехта (Amit P. Mehta) з Окружного суду округу Колумбія. Згідно з 286-сторінковим рішенням, компанія заплатила 26 мільярдів доларів власникам смартфонів і веб-браузерів за те, щоб її пошукова система стала опцією за замовчуванням, не даючи конкурентам закріпитися на ринку.


Мехта також постановив, що Google не має монополії на ринку реклами в пошукових системах, зазначивши, що Amazon і Walmart почали пропонувати рекламу, пов'язану з пошуком, на своїх веб-сайтах. Однак Google має монополію на текстові пошукові оголошення, які з'являються у верхній частині сторінки результатів.


Це перший випадок, коли окружний суд США визнав технологічну компанію винною за останні два десятиліття. Суддя ще не оголосив, яких змін він вимагатиме, але ми можемо побачити, що Google запропонує користувачам Android у США можливість вибирати пошукову систему при налаштуванні нового пристрою.


Інші рішення можуть включати відокремлення пошукового бізнесу від інших продуктів Alphabet, таких як Android або Chrome; якщо це буде зроблено, ми можемо стати свідками найбільшого примусового розпаду американської компанії з тих пір, як AT&T була ліквідована в 1984 році, і їй було наказано продати частину свого бізнесу меншим незалежним регіональним телефонним компаніям.


Повний звіт показав, що Google систематично платив Samsung і Apple за використання своєї пошукової системи, що підняло вартість компанії до небес і принесло понад 300 мільярдів доларів доходу, здебільшого за рахунок реклами в пошуковій системі. Це також вплинуло на частку ринку, яка у 2009 році становила 80%, а у 2020 році зросла до 90%.


Google заявив, що подасть апеляцію на це рішення, стверджуючи, що його успіх ґрунтується на тому, що люди віддають перевагу його "чудовим продуктам".