Кілька тижнів тому Тім Кук передбачив, що продажі iPhone зростуть на деяких ринках, зокрема в Китаї, і він не помилився. Звіт Китайської академії інформаційно-комунікаційних технологій (CAICT) показує, що поставки смартфонів іноземних брендів зросли на 52% у квітні - і більшість телефонів іноземних брендів у Китаї мають логотип Apple на задній панелі.
Отже, хоча ми не знаємо точної цифри, поставки iPhone значно зросли минулого місяця, що, в свою чергу, є покращенням порівняно з 12% зростанням поставок у березні. Це відновлення після того, як Apple зафіксувала значне падіння на 37% протягом перших двох місяців 2024 року. Прогнози на той час говорили, що показники Apple продовжать знижуватися, але вони виявилися помилковими.
Такий поворот долі пояснюється значними знижками, які пропонує Apple - до 2300 китайських юанів (320 доларів США) на окремі моделі. Ці знижки мають і надалі сприяти зростанню продажів iPhone у травні.
Масові знижки почалися після того, як Huawei представила на місцевому ринку серію Pura 70. Huawei випередила Apple і тепер є другим за величиною брендом смартфонів у Китаї після своєї колишньої дочірньої компанії Honor.
Згідно з даними CAICT, у квітні цього року в Китаї було продано 3,495 мільйона одиниць смартфонів іноземних брендів порівняно з 2,301 мільйона у квітні минулого року. Це із загальної кількості 22,7 мільйона смартфонів, проданих у квітні (зростання на 25,5% у річному обчисленні).
Незважаючи на сильний старт, продажі iPhone 15 серії в Китаї були слабшими, ніж 14 серії. Попереду ще кілька місяців, але незабаром на зміну їм прийде серія iPhone 16 з низкою покращень.
Написати коментар